Ensam på en lördagskväll

Kom hem för en halv timme sen. Har varit på middag hos pappa och Carina idag så.
Idag gick jag upp strax innan elva och då blev det makaroner med tacoköttfärssås till brunch.
Har inte gjort så mycket mer, har segat framför datorn..
Och så har jag, Cia och Erik varit på middag hos pappa då, det blev älgfärsbiff och vanlig biff och stekt potatis till middag, jätte gott!

Är ensam hemma nu också, skit tråkigt. Ensam hemma en lördagskväll utan god snacks och läsk. Så om jag vill ha nåt får jag ta popcorn och hemma gjord läsk, inte det bästa inte! Men bättre det än ingenting iallafall. Ingen bra ny film har jag heller, och ladda ner en ny pallar jag inte. Får se vad som händer ikväll då.

Men nu orkar jag inte skriva mer. Gör det senare. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0