Blogg torka

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Är bara så himla trött nu för tiden.

Dagens: Skola, kollat på film med syrran, TVn och datorn.
Alltså ingenting särskilt.

Gårdagens: Skola och var hemma. Kommer inte ihåg vad jag gjorde igår.. Jag minns att jag kollade på "Paradise Hotel" och att Kristina, Dan och Ronja sov över hos oss.

Förrgår, måndags: Skola igen! Simmade på idrotten. Det var bara jag, två tjejer till och tre/fyra killar på lektionen. Jag var stolt över mig själv, jag simmade 2km (80 längder) och jag har inte simmat på fyra år så jag trodde inte jag skulle klara det haha. Så där har jag nått MVG iallafall. Men det finns mycket mer man ska göra för att få MVG i betyg. Ska göra mitt bästa iallafall.

Imorgon ska jag gå på bio med pappa iallafall och se "Avatar"! Vill verkligen se den, alla säger den är sjukt bra och den verkar sjukt bra så måste se den!

Ja det var väl det. Ska sussa nu, börjar 10:00 imorgon. P&K ♥


Jag på svenska lektionen igår. Älska mac cameran! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0