Avatar

Hej kära läsare.
Idag var det skola som vanligt. Svenska, matte och graf stod på dagens schema.
Efter skolan fick jag rusa hem och stressa i mig två toast och gå till bussen.

Åkte in till stan och såg "Avatar" 3D med pappa. Haha lite klantig var han.
Han hade reserverat till orginal filmen som gick 17:50 men han kom 17:30 så då var det försent. Så vi fick ta nästa som gick 18:10 fast i 3D och på enskilda platser. Men det fick duga.

Vi gick till donken en snabbis och åt där och sen blev det bio.
Det var första gången jag såg i 3D och det var skit bra gjort. Inte såna där fake glasögen med färgen röd och blått på ena sidan. Dessa var riktiga brillor, Belli likei!
Filmen i sig var kanon bra. Jag är egentligen inte förtjust i den genre av filmer, men "Avatar" var kanon bra.

Efter 2 ½ timme var filmen slut och när vi gick ut från bio salongen fick alla en ersättningsbiljett, varför visste jag inte. Men iförsig det gäller bara måndag-torsdag men vill se en massa andra filmer så jag får väl bara gå nån dag efter skolan eller nåt.

Har precis duschat, borstat tänderna och smörjt in fejan. Ska gå och sussa nu. Godnatt och dröm sött.


Två gratis biobiljetter och ett par sexiga 3D brillor.


Schtek!


Totally in love ♥


Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Jag vill också kunna se i 3d! Vi har inget sånt i Gävle :/ ...

2010-01-20 @ 15:28:12
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0