Stress

Jag känner mig så stressad.
Imorgon ska man ha gjort sina val och när jag ska välja rörlig bild B på individuella val på datorn så står det inte med, sen tänkte jag köra det på valbara kurser istället för engelska B. Men så märkte jag om jag väljer rörlig bild B på individuella val så får jag göra det i trean. Så frågan är ska jag vänta med den kursen till trean eller ska jag skippa engelska B nu i tvåan och kanske göra det i trean? Asså jag är helt förvirrad över detta. Annars är jag säker på mina val! Men jag måste prata med Niklas och Kattarina imorgon.

Har världens mensvärk och har skit ont, först tänkte jag att jag inte skulle gå till skolan imorgon men jag måste eftersom valen ska lämnas in och så är det sista veckan innan lovet så jag får bita ihop.

Var skola som vanligt idag och när jag kom hem hamnade jag i säng direkt pga värken men sen började Erik spela musik på högsta volym så jag kunde inte somna om.

Men nu har jag tagit två ipren och ska strax sussa. Ska kanske ladda min iPod med nya låtar fast mina älskade hörlurar har gått sönder så jag får ha andra osköna som åker ur öronen hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0