Upphittat

Var nyss ute med Tellus och gissa vad jag hittade medans jag pratade med Dennis i telefonen! En mobiltelefon. Kollade igenom kontakterna men det fanns varken hem nummer eller nummer till mamma eller pappa eller nånting.
Men sen ringde det någon från en golfklubb, så fick jag förklara att jag hittat mobilen.
Det enda jag kan göra nu är att vänta på att ägaren ska ringa. Annars kan man ju sätta upp lappar, annars finns det inget man kan göra.

Men det var lite kul, jag pratade ju med Dennis medans jag hittade telefonen, sen ringde det därifrån och då glömde jag bort stackars Dennis och la på :O
Vad elak jag var!

Idag ska jag vara hemma och vakta Tellus, måste städa badrummet, mitt rum och dammsuga vardagsrummet eftersom Tellus tog hem en stor fotboll igår som han nu tuggat sönder så det finns flisor lite överallt där.
Senare kommer troligtvis Sandra BR, och Moa för att lämna tillbaka mina solbrillor.

Nu är det bara att sätta igång då.. Yeey..!


Upphittad mobil!


Coola naglar va? Syrran köpte graffiti nagellack som jag var tvungen att prova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0