Underbar dag

Jag mår bra igen! :D Inget mer svimmande och spya, skönt.
Idag åkte älsklingen och jag in till Söder och gick på bio, först köpte jag ett basic linne eftersom mitt är helt borta! Vi såg Knight and day, den var faktist jätte bra. Kan verkligen rekomendera den.
Efter bion gick vi på taco bar, Dennis åt dock ingenting bara några nachos från mig. Men jag beställde såklart, det är så gott ;)

Efter att man fått i sig lite mat i magen gick vi till parken och satte oss och skrattade och pratade. Tänk att man ändå har så jävla mycket att prata om fast man nästan pratar med varandra 24/7..
Efter en timmes skrattande och snackandes skiljdes vi åt, han till sitt och jag till mitt. Men en sekund senare pratade vi med varandra i telefonen :)

När jag gick över övergångsstället så satt en kvinna mitt där på en resväska med två ölburkar i handen och stoppade trafiken, fan vad dum man måste vara!

När jag kom hem fick jag 100kr av mamma, jag spelade på bingo lotto häromdan tillsammans med syrran, jag vann 100kr och hon 50 :p


Fullkomligt normala människor. Finns mycket värre bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0