Onsdag

Igår började vi vid 10:00.
Våra mentorer ville inte avslöja i tisdags vad vi skulle göra, det var nog lika bra för annars hade några säkert inte kommit.
Dom delade upp oss i mentorsgrupper tillsammans med ekonomiklassen.
Så det var fyra grupper som tävlade mot varandra genom att samla poäng och bygga ett farkost för ett ägg, som ska hålla sig genom att släppa ut det genom ett fönster.
Vi vann dock inte, haha! Men jag tyckte vi var rätt duktiga ändå.

Efter skolan var det bara att åka hem och lämna busskortet till syrran och sen vänta på att mamma skulle komma hem, för sen åkte vi till IKEA och köpte kuddar, örngott och underlakan till mig. Det blev två doft ljus också. Och en massa nytt till köket och två blommor.
Ena blomman fick Annica, älsklingens mamma. Vi passade på att åka dit när vi ändå åkte ända ut dit. Så jag fick se älsklingens underbara ansikte och pussa honom.
Tiden gick så fort att man inte märkte att den gick, för sen var vi tvugna att åka hem.

Det blev att lägga restrerande kläderna i påsar, så som sommar kläder, kläder som kan ges bort och kläder som ska slängas. Behöver lite nytt i garderoben så får skriva en lista!

Men tiden tickade iväg så jag gick och la mig efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0