Mot gymmet med Tiffy

Tja tja!
Kommer inte kunna skriv så värst mycket i detta inlägg.
Slutade skolan strax efter 15:00 idag. Hade tyska sista lektionen som varade inte ens i två minuter, vi kom, fick böcker, fick en läxa till fredag och sen fick vi gå.
Det blev inte längre än så för våran lärare skulle åka iväg och vaccinera sina barn.

När jag åkte hem mötte jag Erik på bussen så jag fick säga hejdå till Dennis som jag pratade med i telefonen då. Åt mellanmål direkt när jag kom hem och kollade på TV samtidigt, har nu bytt om till gymkläder.
Ska möta Tiffany vid gymmet kl 17:00, köpa det jäkla kortet och gymma en timme.

Det är allt jag behöver säga just nu. Hörs senare. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0