Get ready

Get ready, get set, GO! @ måndag 23/8.
Har haft mitt sommarlov från bloggandet. Det var sådär, det var skönt men saknade att skriva. Skrev ju lite när det hände saker.
Men vill tillbaka och skriva om de ointressanta sakerna också, om kändis skvaller och tips.

Måste fylla i kategorierna ser jag, det blir bättre när jag kommer igång med skolan och träningen, då kommer jag lättare igång med bloggandet och allt annat också ;)

Ville bara påminna er (som fortfarande läser min blogg).
Ny design kommer också, måste ut och fota först.

P.S Vi hittade ägaren till mobiltelefonen, suck. Men fick hittelön, ett ciggpaket :O Iförsig gick Anders och mamma eftersom dom skulle åka och kolla på en lägenhet för Cia och Erik, så då såg mannen att dom rökte.. Men får pengar från dom sen!


Första bilden som lades upp på bloggen! Förändrats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0