Du är mitt ♥

Innan jag går och lägger mig vill jag lägga upp en bild på mig och min älskade pojkvän Dennis. Bilden är tagen i somras av Erik på min pappas födelsedag.
Ska försöka ta bättre, nyare bilder i helgen.

Till dig älskling:
Älskar dig så oerhört mycket, snart har vi tre månader men det känns så mycket mer. Med dig kan jag vara mig själv och tönta ihjäl mig framför dig, även tillsammans. Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig. Du vet vad vi har sagt och lovat varandra. Jag hoppas och vill med hela mitt hjärta att det alltid ska vara du och jag, kommer du ihåg vad jag sa om just namnet Dennis? :)
Det jag ville säga är,  JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Sandra Bl

mysssiigt ring mig sen om du inte har dött

2010-08-31 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0