True blood

Nu har jag kollat på "True blood", shiet vad hände på slutet? Har Daphne en hemlig pakt? Hmh... Det ska alltid sluta när det är mest som spännande.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät med en katt bredvid mig och Christina Aguilera i högtalarna, igen.
Älskar hennes röst, och vacker som tusan är hon också.

Funtar på att gå och lägga mig, men det behöver jag inte, än. Har fortfarande inga planer för morgondagen så jag kan ju lika gärna sova hur länge jag vill imorgon. Men ändå, det känns som man slösar bort en hel dag då.
Men oj, är det verkligen jag som skrev detta precis? Jag som alltid sov bort dagarna förut, haha!

Åh, jag är så ut tråkad så det är inte sant. Vill bara **** *** **** just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0