En bra start på veckan

Kom hem för ca 40 minuter sedan och just nu lyssnar jag på In my head med Jason Derulo, as bra låt!
Det blev lamm och rotgrönsaker till middag, jättegott. Till efter rätt blev det en jättegod choklad tårta och en annan tårta, och kaffe såklart.

Sen blev det en massa dansandes i lekrummet där det var släkt och hög musik. Lilla Kendra drog upp mig på "dansgolvet" och så crazade jag ur mig haha. Jag hade skit kul, jag har ju inte festat den här helgen så jag behövde dansa loss rejält. Andreas dansade lite också men inte lika mycket som jag. Ne men det var jätte kul.
Vid 20:15 var det dags att åka hem, men först lämnade vi mormor hos sig och sen åkte vi hemåt.

Det blev en bra start på veckan. Jag dansade så jag svettades så jag ska strax gå in i duschen och sen sova. För jag ska till Farsta imorgon med Sandra BR och troligtvis Camilla.


Jason Derulo - In my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0