VAKEN 32 TIMMAR I STRÄCK NU!

Börjar med dagens först.
Började 09:45 imorse med matematik, det gick bra räknade hela lektionen som man SKA göra. Andra lektionen hade vi SO och då fick vi göra test, som jag har gjort tusen gånger i min förra skola så den kunde jag. Sen fick vi prata med våra mentorer om vi trivs i klassen, "jag stortrivs" sa jag och det tyckte dom var jättekul, så samtalet gick bra. Sista lektionen var idrott kl 13:00, men skulle ha fotografering 13:30 så jag hade inte förväntat mig lektion. Men vi skulle ändå bara gå runt torvalla och ta puls, får jogga och springa nästa vecka. Fotograferingen gick väl sådär, blev inte helt nöjd men mina ögon såg konstiga ut när vi fick se bilden. Vi tog endast klassfoto, porträtt bild ska vi ta nästa vecka.
Efter skolan köpe jag en bulle och en dricka sen stack jag hem med bussen. Har varit ovanligt hyper idag trots att jag har varit vaken i över ett dygn. Eller nu är jag väldigt trött. Har varit vaken sen 12:00 igår, det är fan 31 och en halv timme. Shiet!
Jag gick och la mig 00:00 men jag kunde inte somna, skulle ändå se på VMA 02:00 och det slutade inte förrän 05:30, och jag skulle gå upp två timmar senare, så jag kunde inte somna. Så jag sov absolut ingenting inatt.

Apropå VMA, invigningen av Michel Jackson var så himla fin. Först Madonnas tal och sen Janets framträdande. Jag fick tårar, det var så fint gjort. Trailern av Michels film/dokumentär var också fin. VIILL SE!
Jag blev jätteglad när Taylor Swift vann sitt första VMA pris för bästa kvinnliga musikvideo, men när Kanye West kom upp och tog mikrofonen ifrån Taylor och sa att Beyonce förtjänar priset mer än Taylor blev jag hur chockad som helst, "vafan håller idioten på med!?" tänkte jag. Nu har han gjort det igen, han gjorde samma sak för två år sedan. Han är fan emot vita, svarta är mycket bättre enligt Kanye. Han kan ta sig fan! Jag blev jätteglad att t.om Eminem vann priset som Kanye var nominerad till, jag som hatar Eminem (inte min musikstil direkt). Kanye borde skämmas.
Men Beyonce vann ju årets bästa musikvideo, och då tog hon upp Taylor så hon fick fortsätta med sitt tal. Det var jätte snällt av Beyonce. Det visar att hon är en godhjärtad omtänksam kvinna.
De bästa framträdanen var såklart Lady Gaga, Pink och Beyonce. Dom var grymmast. Önskar jag var där.

Jag är super duper trött. Jag fattar inte hur jag har kunnat vara vaken i snart 32 timmar i sträck! Vi har läxa tills imorgon också i fotografisk bild, jag tänkte ta kort på sjön i Svartbäcken. Där jag växte upp och älskade att bada där. Det blir en perfekt bild. Ska fråga mamma eller nån om dom vill följa med. Måste få sova inatt asså. Ni får ha det så gött så hörs vi imorgon. P&K ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0