NY VECKA, NYA HÄNDELSER

Just nu lyssnar jag på musik, den här gången inte Ashley Tisdale utan Taylor Swift, I love.

Idag började vi med matematik 09:45, men dom har ändrat schemat utan att meddela oss, så vi skulle egentligen haft rörlig bild en timme innan, asså det är så onödigt eftersom vi ändrade rörlig bild från tre timmar till två timmar på onsdagar för mer behöver vi inte, men nu har dom lagt till en timme på måndag morgon, så jävla onödigt. Som tur var så hade vi inte rörlig bild imorse för vår rörlig bild lärare visste inte ens om att vi skulle ha lektion, wierd.
Jaja, andra lektionen var samhällskunskap då vi klippte och parade ihop olika land med rätt president osv, trist men vår lärare Kalevi gör lektionen 100 gånger bättre för han är så jävla skön.
Sista lektionen var gympa, som vanligt hade jag glömt gympakläder men vi hade orientering så jag var med ändå. Vi tog alla stämplar! We're so good.
Asså jag är inte bäst på orinetering men jag är inte sämst heller, jag hittar dit jag ska, det är väl det som är meningen? I nian gick jag fortfarande vilse när jag tittade på kartan, men nu så har jag blivit bättre.

Kom hem vid 14:30.
Började laga middagen vid 16:30 så maten blev klar 17:20. Var tvungna att äta en tidig middag idag för Anders skulle till frissan och jag och mamma skulle cykla till yogan. Asså det är bland det bästa jag vet. Yoga är så skönt, men stänger ute alla tankar och fokuserar bara på andningen och kroppen, men på slutet brukar jag nästan alltid somna. Vaknade ändå upp lika snabbt när vi skulle cykla tillbaka hem i mörkret.
Har äntligen fotat läxan, har bara en kvar att fota, tung, vet inte vad som beskriver tung, har gjort allt annat. Ibland är läxor väldigt frustrerande.

Vad dagen har gått snabbt asså. Hade tänkt städa mitt rum för det ser inte ok ut. Värre än ett bombnedslag asså, det ligger tusen grejer på sängen, kistan, byrån, golvet och skrivbordet. Ush så tråkigt att städa. Va fan klockar tickar ju på som bara den man hinner inte andas! Men nu måste jag gå och lägga mig.

Btw, det är äntligen DESPERATE HOUSEWIFES imorgon! Har längat såå! Fast det är ju två sista avsnitten på förra säsongens, nästa vecka börjar nya. Längtar så!
Älskar tisdagar och onsdagar, för då är det mina favoritprogram på TVn.




Lilla jag kan också laga god mat. Tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Milly - It's all about me

Jag kommer att utklassa både Kissie, Dessie och Paow från alla listor!



Varför? Jo för att jag är snyggast och mycket bättre än alla andra!

2009-09-29 @ 14:48:07
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0