MOT SKOLAN

Nu är jag klar och redo att gå till bussen. Jag börjar 10:00 och slutar 15:00 idag.

Jag skulle skriva ett inlägg igår men mitt tangentbord blev helt fucked up så det gick inte att skriva.
Men jag började 08:00 och slutade 15:00 igår. Var rätt så seg och trött när jag kom hem så jag låg i soffan och kollade på TVn i stort sett hela dagen. Det var det enda jag gjorde igår. Såg "True blood", åh den är så bra. Brukar inte gilla sånna serier/filmer men "True blood" är väldigt bra tycker jag. Hade en hyfsad bra skoldag. Gick och la mig efter maten i en och en halv timme. Var så trött och inte på världens bästa humör igår. Det var inte min dag egentligen. Men idag känner jag mig bra! Hoppas på en bra dag. Hoppas ni också får det. Men nu måste jag dra. Vi hörs. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0