MISS SJUKLING

Är fortfarande sjuk så jag var hemma från skolan idag.
Gick upp 12:30 så det var verkligen skönt att sova ut, har bara kollat på film idag, inget mer än det.
Imorgon är det fotografering i skolan igen, självporträtt. Det börjar 10:10 och jag måste gå dit, så jag får pallra mig dit trots att jag är sjuk, får passa på att fråga om läxor och allt sånt också. Har precis duschat och noppat ögonbrynen så är det klart, behöver bara tänka på sminket, håret och kläderna imorgon, åh det är mycket ändå. Får väl ta fram kläder idag så jag hinner fixa en bra look imorgon, den kommer väl ändå förstöras när jag ändå snorar och har mig, ush hatar att vara sjuk! Nej nu är klockan 23:40 så nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon. Dröm sött vakna blött, det ska jag göra. Haha skoja, eller gjorde jag? Vem vet! Mohaha!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: okej :D

2009-09-22 @ 01:18:05
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0