LITE FAKTA OM ASHLEY TISDALE

Ni vet väl vem Ashley Tisdale är? Såklart ni gör, det är ju hon som spelar Sharpay i High School Musical, hennes motspelare är ju bl.a heta hunken Zac Efron. Åh han är så snygg!
Men nu ska jag berätta lite om miss Tisdale, hon är en av mina förebilder och hon är bland de bästa disney förebilder, det har inte läckt ut nakenbilder på henne iallafall, som det hände med hennes bästa vän Vanessa Hudgens som också är hennes motspelare i filmen. Det går bara bättre och bättre för Ashleys karriär vilket är super duper. Hon har allt, hon kan agera, sjunga, modella (vad det nu heter), har snygg kropp och hon har STIL. Love everything about her.
Hon fyller år på samma dag som min pappa, den 2 juli, hon föddes 1985. Hon blev stor när hon fick en huvudroll i "The suite life of Zack and Cody", hon fick sitt genombrott år 2006 i musikalfilmen "High school musical".
I somras släppte hon sitt senaste album "Guilty plessure" som jag lyssnar på varje dag och mycket av, min favorit just nu är "What if", som jag faktist lyssnar på just nu.
Ashley har haft de flesta hårfärgerna, hennes naturliga hårfärg är rött, men hon är mest känd som blondin, i år färgade hon håret brunt och ändrade sin image, men hon har precis färgat tillbaka till blont igen. Vad tycker ni, vilken hårfärg passar hon bäst i?



blont                                        mellan blont                                          brunt


Vilken cool bikini. Bra smak tjejen har asså. Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0