IN SCHOOL

Sitter just nu med Marie och Moa bredvid mig. Har precis klunkat i mig en kaffe latte och ätit upp frallan. Duktiga jag hann inte äta frukost imorse för jag letade halsdukar i hela huset. Har två på mig just nu, Anders glömde ta ner vinterjackorna så jag får gå med min tunna skinnjacka idag.

Börjar om en kvart med matematik. Så booring! Moa dör hellre än att plugga matte. Vi har förstått det gumman, vad är det du gör på lektionerna egentligen? Inte pluggar matte iallafall haha.

Ha en fortsatt trevlig dag kära läsar (om det är någon som läser ens, haha)

Wow, nu kom lille Viking också, måste rusa!

Kommentarer
Postat av: Mio { F o t o & D e s i g n }

det kostar mellan 50-100kr beronde på hur avancerad ;)

2009-09-30 @ 20:15:40
URL: http://miobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0