HELGENS HÄNDELSER

Först och främst vill jag säga, vilken helg det har varit. Har haft jättekul.

I fredags var jag med en kompis. Eh, tror faktist jag slutar där haha. Men jag sov borta så jag kom inte hem förrän vid 14:00 igår.

Igår var jag så himla trött för jag var fortfarande sliten från i fredags då jag knappt sov nånting. Men jag var tvungen att hålla ögonen öppna för det blev fest hos Alice på kvällen, födelsedagsfest för att vara exakt. Vi hade skit kul. Först blev det lite mingel och snacks när vi kom, sen snackade vi en massa, sen dansades det en hel del, och sist men inte minst lekte vi snurra flaskan.
Precis när jag skulle gå så ville jag köra och då blev det såklart konka, så jag fick dela en saltpinne med Ludde, enligt Moa var han snyggast av alla killar där, men det var inte meningen att våra läppar skulle mötas, men det var knappt en puss så det var lugnt. Så stack jag precis efter det, haha. Bussen gick 00:20 jag var hemma 01:00, men jag gick och la mig 02:00.

Idag så har det inte hänt särskillt mycket.
Gick upp vid 13:00 och kollade på TV, sen blev det pannkakor till lunch vid 14:30, slog mitt rekord och åt tre pannkakor, haha brukar inte orka mer än två st.
Till middag blev det potatisgratäng med fläskfilé och hjort och tända ljus. Mysigt!
Jag, mamma och Anders åkte och handlade också då passade jag på att köpa en Ben&Jerry glass, så himla gott. Moster Sylvia fick glass också när hon kom. Men som tur är finns det lite glass kvar. Man orkar inte äta så mycket glass asså, eller ibland så.

Sitter som vanligt och lyssnar på Ashley Tisdale. Gud vad förvånade blir va? Haha.
Klockan är nu 22:15 ska nog hoppa in i duschen.

Som ni ser så är bloggen inte så värst fin, skulle göra om designen men det blev ju åt helvete. Meny raden är ju längst ner och jag kan inte fixa tillbaka det, lyckat! Behöver verkligen hjälp. Please, sombody?




Påväg till Alice.


Mötte upp dem här tre filurerna och väntade på William över en halvtimme, som fick skjuts och inte sa något till oss. Schysst gjort av honom då!


Nathalie, Li och William.


Fina Marie.


Li strike a pose.


Kvällens prinsessa Alice. Jättefin klänning!


Mingel.


Bilden säger väl allt. Haha!


Alice till höger och hennes killkompisar till vänster.


Nathalie och Li gör Anders-i-skogen-pose.


Haha, ja vad ska man säga?


Killar gillar att klänga på varandra. Det märktes.


Folk.


Juste, vi gjorde en tipsrunda också. Vinnaren var Ludde. Malin och Alice trodde att det var en tjej som skulle vinna så Ludde fick nån rosa sak haha.


Marie och jag.


Fika och presentöppning.


Tror det var en parfym.


Och skor från oss alla.


Marie och jag.


Det dansades.


Marie, Li och Moa.


Oskar var kvällens dans kung.


Moa och Li.


Moa, Mari, Li och Johanna.


Killarna står och glor, på vad?


Marie och Moa.


Marie, William och Moa. Alltid lika sköna.


Jag, Maire och William langar posen.


Vi bildade en stor ring och dansade. Jag, Oskar och Alice.


Hopp och skutt, haha!






Det snackades för fullt.


Och skrattades.


Ludde och Micke.


Malin, Marie och jag.


Malin, Marie och jag igen.


Såhär roligt hade vi hela kvällen. En rolig och väldigt lyckad kväll. Det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0