GILLAR ATT FOTA & ÄLSKAR ATT FOTA.

God kväll.
Har precis kollat på "True blood" som är så jävla bra. Älskar deras brytning. Vill också ha! Den är fin tycker jag. T.om Tyresöbor säger att jag har en brytning, hallå jag bor precis bredvid er. Skit skumt, kanske för morsan är tysk? Jag vet inte varför riktigt men skit samma.
Slutade ca 14:30 idag, kom hem 15:00, gick ut med Tellus då i nästan två timmar. Var tvungen att ta slut på rullen i analoga kameran, vi ska ta kort med analoga tills nästa vecka så jag var tvungen att ta lite kort så jag kan göra läxan.
Annars har jag bara ägnat dagen åt att sitta vid datorn och lyssnat på musik, kollat på idol har jag också gjort. Är nyduschad och klar så jag ska gå och lägga mig nu. God natt ♥


Min analoga systemkamera jag fick av min gud far för inte så himla länge sen, två-tre månader.


Tagen med min digitalkamera. Börjar bli bättre på att fota nu. Wie!


Ja vad ska man säga? Jag är inte normal direkt, and I ... löve it! xD


Are'nt I cute as hell? Kidding. Well, a little cute then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0