EN KORT SKOLDAG

(BEHÖVER NÖDHJÄLP MED BLOGGEN, ANYONE? PLEASE!)

Min mage kurrar och det sticks i mina läppar, "ta en banan om du är hungrig" säger mamma, och dumma jag tar en banan, glömde bort att jag inte kan äta banan heller längre. Kan bara äta vindruvor, kiwi och jordgubbar! Det är sååå orättvist. Är jätte hungrig och Anders har hållt på med maten i en timme nu, det borde vara klart snart!

Idag började jag 09:00 med samhällskunskap, då vi skulle fortsätta med det vi höll på med igår, para ihop rätt president med rätt land osv. Fick hjälp av Moa, annars skulle jag inte bli klar. Jag vet bara pytte lite om Sverige och USA lixom. But it's all good.
Sen hade vi svenska, skulle fortsätta skriva på berättelserna. Men vi satt mest och flummade oss, som vanligt. Asså när jag ska jag någonsin skärpa mig? Från och med imorgon!
Egentligen skulle vi ha fotografisk bild sista lektionen men eftersom en stressad kille skulle lasta av foto papper så krockade han istället på Essingeleden och då flög allt ut. Lyckat! Så lektionen blev inställd och vi slutade 11:20 vilket var super skönt.

När jag kom hem gjorde jag lunch, kollade på filmen "Wedding crashers" och vilade.
Letade fästingar på katten Tiger, hittade två-tre st, sen upptäckte jag att han var lite svullen vid örat där en av fästingarna hade suttit, sen upptäckte jag att där den andra fästingen satt så kröp det flera små fästingar. Asså Tiger är ju helt omöjlig, hur kan han få så mycket fästingar? Han rullar väl säkert på ängar hela dagarna, Tarzan får ju typ 2-3 fästingar under hela året medans Tiger får över 150 st. Kanske inte så många men det är MYCKET han har 2-3 fästingar varje dag den katten! Jag fattar inte.

Gud vad det kurrar i magen asså, är super duper hungrig. Ska det bli mat kl tio eller? Nej nu ska jag gå ner och klaga på kocken! Ha det bäst så länge. P&K ♥

Glöm inte Desperate Housewives ikväll kl 21:00 på kanal 5.
Den bästa serien ever!


Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

Åå, tack så mycket, va glad jag blir!! :-)

jag skulle jätte gärna hjälpa dig med en design, men jag har liksom ingen tid som räcker åt.. jag har fått flera frågor om det men,tyvärr.. just nu måste jag säga nej.. om jag har tid hjälper jag gärna till! KRAM:)

2009-09-29 @ 19:44:56
URL: http://othilias.blogg.se/
Postat av: Serine

Hjälper gärna :D men du mina designer kostar bara 20 spän ^^

2009-09-29 @ 20:18:53
URL: http://serine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0