PACKNING, SKA FLYTTA

Hej alla glada. Eller ska jag säga det? Har rejäla humörsvängar idag asså.
Dagens kan jag beskriva med ett ord: Händelserik!
Sant så sant asså.

Ja, dagen började med engelska kl 08:00, vi fick gå till ett rum fullt med datorer och headset och göra ett test. Det gick väl bra, hade 9 fel av 80 så det var väll rätt så bra. Vi har håltimme i 70 minuter efter så jag gick och köpte min fruksot, en fralla med kaffe latte så himla gott. Råkade spilla precis vid ljumsken också, lyckat.
Matematik var det efter, det gick bra. Jag är väldigt bra på det kapitlet vi är på nu, förra kapitlet var för krångligt för mig. Matematik är både roligt och tråkigt, beroende på vad för matte man läser (Ta inte illa upp Moa).

Vid lunchen började vi prata om sushi, det var dagens hetaste ämne. Jag gillar inget som kommer från havet förutom lax, och då ska den vara stekt eller tillagad i ugn annars äter jag inte. Men det blev världens tjat från Li haha. Det var.. intressant. (Om du läser det här Li: Jag gillar inte fisk så jag kommer aldrig gilla sushi heller. Just so you know)

Sista lektionen var rörlig bild, den här gången var jag, Moa och Malin i samma grupp för första gången. Vi hade skit kul. Säger inte vad vi filmade för Marie, William, Li & co får inte veta. Feel the pain! Omg, den blev ju bäst. Trimma är vi bäst på och det är så jävla kul. Vi filmade ute, när vi skulle gå tillbaka märkte jag att mobilen var borta. Shit tänkte jag. Men sen tänkte jag, äh den är gammal och inte värd ett skit. Så vi gick och letade där vi filmade och i klassrummet, men den var borta. När vi kommer tillbaka till klassrummet och sätter oss så ligger mobilen på golvet. Pew, vilken tur jag hade där.

Kom hem vid 16:00, gick ut med Tellus i skogen då. Han sprang, skuttade och hoppade, haha det är så kul att se. Han snodde min mobil två gånger också, han gillar väl den, äh det gör vi alla ;) Förutom kameran dock. Jag filmade när jag retade honom då han fick tag i den till slut och sprang iväg med den, haha det filmades så det blev skit rolig video. Lägger upp den senare.

När jag kom hem igen gjorde jag toast och te. Hela familjen kom hem samtdigit så syrran tog en halva. Det var så gott. Så det var min mellis/middag för dagen. Mamma hade köpte en stor marabouchoklad till mig, aj! Jag som började veckan så bra, så kommer hon hem med choklad som man inte kan motstå. Fan. Jag får väl träna imorgon, jo men det ska jag för jag ska på "rygg" med mamma, sen får jag väl springa på maskinen vi har som inte används.

Juste, mitt rum är snart halvtomt. Jag ska ju flytta.
Flytta till Madelenes rum för vi ska byta golv och måla väggarna i helgen. ÄNTLIGEN! Har väntat i två ½ år nu. Äntligen engagerar dom i mitt rum. Anders har tagit ner min vinterjacka också, tror jag. Hoppas det. Har glömt bort det bara för det.
Tar en paus från packningen, det är så tråkigt och tar ut all energi på en.
Om en timme är det "True blodd". Wiie! Det ska jag se, och äta choklad. Aja finns det så får man unna sig thihi. Jag måste verkligen akta mig, får inte ramla i fällorna.

Vad långt inlägget blev. Jag gillar att skriva. Märks det? Vill ju bli journalist en dag, eller ja det måste jag väl om jag vill bli det jag vill bli. Nej nu slutar vi här tycker jag. Ha en mysig onsdags kväll/lill lördag. P&K ♥



En massa skit saker.

SÅHÄR SER DET UT JUST NU:




Ska rensa alla dessa lådor snart. Undra vad som finns i? Använder ingenting som ligger i ändå.


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin!

Varför ska ni byta rum? DÅ BLIR DU JU AV MED BALKONGEN!!! Bad choice...bad choice..

2009-10-01 @ 15:07:39
Postat av: Bella

Haha Sanna sanna, vi ska renovera mitt rum! :)

Så jag måste flytta till förrådet där ute nu :'( ännu kallare!

2009-10-01 @ 20:32:51
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0