HELGENS HÄNDELSER

Det är söndag och klockan är snart 19:00.
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag är sjuk så.

I fredags var vi på Rudan med skolan, alla vi ettor dårå. Vi fick göra olika stationer, bl.a bygga sandslott, katter, arena, bilda kvadrat och rektangel av ett rep med hela klassen. Och lite mer. När vi slutade fick vi gå till skolan och ha datakunskap, men det var bara jag, Moa, Marie, Malin, Li, William och Alexander där, så vi var inte många inte. Vi hade ändå lektion i bara en halvtimme. Drog hem såklart efteråt, gick ut med Tellus i skogen så han fick göra sitt och springa av sig som vanligt. Gick förbi Brandbergen centrum också och köpte cola och godis. Så jag hade filmkväll för mig själv, såg "He's just not that into you/Dumpa honom" (konstig översättning) fast jag såg bara halva för den blev jobbig. Kom i säng 22:00 så jag var jätte trött i fredags.

Igår blev syrran chockad att jag var uppe innan henne, jag var vaken redan 09:00, gick upp 09:30 och åt frukost med familjen. Hände inte mycket under dagen. På kvällen åkte jag, mamma och Cia hem till moster Syliva + kusiner och åt varma mackor och kollade på film, såklart blev det "Dumpa honom" som jag såg i fredags, men den här gången såg jag dock på hela filmen. Jag kan iallafall säga att det var en lärorik film. Vid 23:30 kom grabbarna hem. Vi stack strax efter 00:00 och svängde förbi Vegabaren och åt, fy fan vad gott det var! Sen begav vi hemåt.

Idag gick jag upp 11:30, det har varit en seg dag. Har bara suttit vid datorn och lyssnat på musik och kollat på "Teen choice awards 2009", jag vet att jag är sent ute men såg aldrig den. Farmor och farfar kom förbi för att lämna en varsin rulle till mig och Cia. Ja det var det. Är ju fortfarande sjuk så jag vet inte om jag ska till skolan imorgon eller inte, det beror på hur jag mår imorgon, jag mår inte bra just nu iallafall, kan knappt andas och nyser stup i kvarten, det är inte kul att åka på en rejäl förkylning, det är bland det värsta jag vet.
Dagen/kvällen fortstätter med att försöka bli frisk och att lyssna på Ashley Tisdale "What if" och kanske kolla på en film. Älskar Ashley Tisdale, hon regerar, hon har en sjukt fin sångröst, är superbra skådespelerska, älskar hennes klädstil och musikstil, och hon sjunger sjukt bra live. Älskar allting hos tjejen!


Vad kan det finnas inuti..?


Money of course.



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 20:14:33
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0