ÄNTLIGEN FREDAG

Swwet dreams oh beautiful nightmare.. lyssnar på Beyonces "sweet dreams" har lyssnat på den hela dagen, är helt besatt av den. Den är så bra.
Bakade precis men blev inte klar för vi har inget havregryn, får fortsätta imorgon efter svängen i centrum.
Idag var det såklart först skolan kl 08:00, sista lektionen var datakunskap men vi fick sluta tidigare, slutade 13:20 istället för 14:00 så det var skönt. Jag, Moa, Malin, Marie, Li och William stack till centrum, jag och Moa köpte cola och snacks tills imorgon. För imorgon blir det tjejmiddag hos Malins kompis Alice. Fick ett mejl av henne idag och jag har blivit inbjuden på hennes födelsedagsfest, jag känner knappt henne men det ska bli kul, det är alltid kul att lära känna nya människor, love it!
Så det är det jag gjort idag, plus att jag följde med Anders, Madelene och Cia till Brandbergen centrum för att köpa smör typ, påvägen dit kastar Anders rönnbär på mig och Cia, och när jag vänder mig om träffade den rakt i ögat, inte skönt kan jag lugnt säga, jag skrek f*tta för det gjorde ont. Va fan det var inte kul.
Har kollat på film och ätit chips och dipp och druckit cola, nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik om och om igen. Ska till centrum vid 11:00 imorgon så jag lär få gå upp 10:00 imorgon :/ Ska kolla på när Michel ska uppträda också, kanske träffar Mikaela om man har tur. Sarah ska få ta emot pris också. Alla tre har gått i min klass också haha, det är ju lite kul det. Men nu ska jag återgå till läsandet av gossip och rumors, kommer kanske upp lite smått och gott senare. Ha det så bra så länge. P&K ♥


Tillägnad Moa, Malin och Marie. Mohaha! I know you love it ;)


HÖJ LJUDET! Jag säger: I know you love it Moa, Malin, Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0