NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGSMYS

God kväll.
Vad har hänt idag?
Jo, jag har varit i skolan. Inte hänt så mycket. Hade läxförhör på datakunskapen som jag hade glömt bort, så ovanligt. Men nu är det LOV! Fan vad skönt.

Träffade på Sandra och Natta när jag hade slutat så jag följde med dom. Först svängde vi förbi Nattas mormor, sen åkte vi till coop forum och köpte godis, till slut gick vi till Natta. Så då passade jag och Sandra på att äta med dom, det var ju tacos såklart så då tackade man inte nej. Klockan var 16:00 då vi åt. Nu är klockan strax efter 19:30 och här hemma blev det hembakad pizza. Så jag tänkte jag ska äta det strax innan idol börjar.

För sen ska jag krypa ner under täcket med godis och cola och mysa. Får väl duscha direkt efter programmet för ímorgon ska jag upp tidigt för att kolla på Sarah simma i Torvalla. Det börjar klockan 10:00 och hon simmar både på förmiddagen och eftermiddagen. Så det blir att sitta i en blöt simhall hela dagen och andas in klor lukten.

Ja det ser vi fram emot. Ska ta med kameran så det kommer upp lite bilder på bloggen. Alltid kul!
Nej nu ska jag fixa sängen så jag kan mysa ordentligt och tända ljus. Men ska nu först äta pizza. Ha en trevlig fredags kväll. Ciao.



Kommentarer
Postat av: sara

yeeah!

2009-10-27 @ 18:02:43
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0