NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGS MYS

Det är ju helt dött ikväll. Sandra ringde mig idag och frågade om vi kunde dra ut på fest nånstans, jag svarade med att jag är trött och inte orkar och att det säkert är dött ikväll. Hade jag rätt eller? Jepp. Sandra vet ju vart man ska dra. Men inte idag för det är dött sa hon haha. Själv ska man mysa med film och chips och tända ljus, men jag kan ju inte vara i mitt rum för det är tomt. Sitter vid Cias bärbara dator. Så jag får väl se på film via youtube.
Lyssnar just nu på Paramore, en fett bra grupp. Gillar deras låtar.
Iförsig, klockan är bara halv åtta, ne jag orkar ändå inte dra ut. Det får bli filmkväll.
Ska ändå vara med Sandra och våra morsor imorgon på stan. Först blir det shopping sen blir det bio, eventuellt lunch och middag ute. Snacka om att man kommer vara slut, en dag med morsorna på stan asså haha.

Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0