MIN FREDAG

Hemma!
Eller jag kom hem för en halvtimme sen, Natta och Sandra stack precis.
Vi var på busshållsplatsen vid coop mest och pratade och kollade på killar som stajlade med sina mopeder. Jag tjatade om att vi skulle gå fram till dom, till slut tänkte jag gå fram till dem själv, men när jag nästan var framme åkte dom iväg, eller runt då, så jag gick bakom en liten stuga och sen tillbaka.
Haha det roliga var att en kille kom från vänster sida mot mig, jag trodde vi skulle mötas eller nåt men icke sa nicke. Så jag gick tillbaka. Natta och Sandra trodde jag pratade med honom men nej, fega killar asså. Dom var kanske 10 stycken och ingen kom fram till oss. What ever. Dom såg ändå ut att vara runt 12-14 åldern haha.

Sen gick vi därifrån hem till Natta och tog moppen, sen svängde vi förbi Sandra för att hämta en tredje hjälm. Sen åkte vi bara runt lite och tankade. Sen begav vi oss hem mot mig och drack te och åt nybakade bullar som mamma gjort.

Så har min fredagskväll sett ut. Från rumpan och neråt är jag iskall. Det var 0°C ute så vi var iskalla när vi klev in i huset igen. Så fick dom se mitt rum också, det är ju nästan klart bara golvet kvar och sen upp med alla hyllor och byta min fula taklampa mot en spotlight. Kommer bli sjukt mysigt.

Ja, juste nu sitter jag och väntar på att badrummet ska bli ledigt, Erik sitter och bubbar som vanligt, kommer få vänta över en timme!



Sandra sötnos.


Den bästa bilden på Natta under kvällen. Haha.


Skulle ta kort på Sandra med en annan inställning. Då blev den såhär för den var så seg. Cool bild iallafall.

Inga bilder på mig togs för jag blev hemsk på bilderna, allvarligt såg helt drogad ut :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0