FREDAGSMYS MED IDOL

Just nu: Lyssnar på Michael Jackson låtar.
Det är ju paus från Idol, kvällens tema: Michael Jackson.
Så jävla bra. Bästa deltävlingen ever! Älskar Michaels låtar.
När dom sjöng "Heal the world" precis innan pausen så fick jag ont i hjärtat, tänk att han är död. Kan fortfarande inte förstå det, en så stor stjärna på bara 50 år har gått bort. Men han lever såklart i alla världens hjärtan.

Extra kul idag var att Jordin Sparks sjöng tillsammans med Kevin Borg. Fan vad coolt, asså jag hade sjukt gärna vilja varit där. Med Michael temat och Jordin som sjunger. Wow säger jag bara. Grymt!

Ja, det börjar igen om 10 minuter. Vem åker ut tror ni? Jag hoppas på Camilla faktist. I just don't like her.

Idag var jag också klantig nog att jag försov mig. Missade bilden och engelskan. Ush Bella fy skäms på dig! Men jag kom till datakunskapen, då vi hade läxförhör och gjorde läxan till nästa vecka. Det gick jättebra kändes det som. Får man hoppas.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Bara varit hemma. Skulle egentligen på fest i Tullinge med Sandra Bl men det blev inte av för killen svarar inte så då skiter jag i det, och jag ville inte missa Idol heller. Så jag, Cia och Erik åkte och köpte en massa snacks, det blev godis, ostbågar, taco chips med ostsmak. Så nu är jag proppmätt. Antar Tellus är det också haha. Han är en glupsk hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0