FREDAGSMYS

Mm.. fan vad gott det luktar.
Provade nya hårsprayen precis, den luktar gudomligt, Moa föreslog att jag skulle köpa "got2b smooth 'n chic hairspray" så det gjorde jag.

Idag hade vi bild, det gick sådär, gjorde inte så mycket för jag satt mest och tittade på andra haha. Bild är inte mitt favorit ämne, trodde inte man hade bild när man går media linjen. Jag som verkligen inte tycker om bild, för jag suger som sjutton på det.
På engelskan fick vi tillbaka våra "prov", inte direkt nåt stort prov. Men det ska vi inte prata om! Ni kan gissa hur det gick.

Sista lektionen blev inställt, datakunskapen. Skulle haft läxförhör som jag pluggade på innan, men bara för det blev den inställd.
Så då drog jag, Malin, Li, Moa, William och Natalie till centrum.
Köpte lite saker såklart. Studiebidraget har kommit så då måste man köpa lite saker, men idag köpte jag bara nöd grejer. Moa undrade om jag skulle köpa upp hela studiebidraget men jag köpte inte så mycket, allt gick på 386,50 kr exakt! Haha. Gav Malin 100 spänn för Alices födelsedagspresent. Så jag har gjort av med 500 spänn kan man säga. Men jag har 1300 kr att slösa denna månad. Så tummen upp för det!

Ikväll ska jag nog hem till Sandra Bl och ha myskväll/spa kväll. Det ska bli kul. Ska nog ringa henne här snart. Men jag undrar om inte hon kommer ångra sig, tror hon vill festa istället faktist haha. Men måste tvinga henne chilla en fredag!



Jag och Marie på engelska letkionen.


Dessa nödisar köpte jag.



Här får ni lite ego bilder på moi att dregla över ;)





Kommentarer
Postat av: Marie

MEN GUUUD!!! Elakt att lägga ut sånna där bilder på mig ;)

2009-10-15 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0