I'M MOVING BACK

Har flyttat tillbaka till mitt rum nu! Väggarna är klart men inte golvet, men eftersom styvsyrran kommer imorgon måste hon ha nånstans att bo över helgen. Så jag får bo såhär över helgen. Helt ok, förutom golvet som ser hemskt ut, fult och fullt med färg på. Det ska ändå ut nästa vecka då vi ska lägga på nytt. Längtar tills rummet blir klart, har en bild i huvet hur rummer kommer se ut, kommer få spotlights så det kommer bli ett super mysigt rum.
Då kan man iallafall ta hem killar utan att skämmas över hur fult man bor haha. & en massa doft ljus. Ja det kommer bli perfekt.

Pratar just nu med Moa på msn om mina "kärleksproblem", ska väl inte säga kärleksproblem men funderingar över killar osv. You know what I mean girls.

Juste, tränade på maskinen idag. Dock i tio minuter, tror inte ens det haha. Men tänka sig, jag klev på den saken. Borde göra det lite oftare!


Här sitter jagt just nu, med Tiger sovandes bakom mig. Min egna lilla sötnos till prins.


....


...


Meine Katze Tiger.


Träningsmaskinen.




Lite egobilder från ikväll


Me smiling, not so much.


Please, don't ask me why I'm posing like that.


Shh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0