ORIENTERINGS DAG

Nemen god kväll allesammans.
Dagen har gått väldigt sakta. Hade ju som sagt orientering idag, det gick bra. Vi hade problem att hitta femman och nian. Femman hittade vi till slut efter en timme (!?) och nian hittade vi inte, vi är 100% säkra på att vi letade i rätt område, men vi tror någon idiot har tagit bort kontrollen. Dumma jävlar. Men vi kom i mål med 8/9 kontroller på två timmar. Visst var vi duktiga?

Efter drog jag och Moa hem till mig. Drack en massa cola, kollade en massa på "Sex and the city" och snackade en massa. Vi blev tvugna att gå ut med Tellus för han var pinknödig. Ja en hund måste också göra sina behov. Så vi gick ut i skogen så han fick springa av sig. Moa hade skit kul.
Haha när vi kollade på "SATC" började Moa garva som fan, såg ut som hon skulle spricka när som helst. Sen kom Tellus och hoppade upp på hennes rygg och trycka ner henne ännu mer haha det var kul det.

Idag gjorde jag middagen. Eller rättare sagt värmde den, skulle bara göra soppa och vitlöksbröd. Syrran föreslog att vi skulle ta den lilla ugnen, men vitlöksbröden blev brända efter 2-3 minuter och ändå var den fortfarande fryst i mitten, skit skumt. Så vi fick göra om i den vanliga ugnen då blev det mycket bättre! Så middagen blev inte klar förrän klockan 19:00.

Det är snart "Grey's Anatomy" på TV, men jag vill inte kolla på det. Följer inte den serien längre. Blir bara tråkigare och tråkigare efter varje avsnitt. Det enda jag följer är "Desperate housewives" och "True blood". Om snart en timme är det "True blood" ska nog gå och duscha och ångbasta mitt ansikte, måste rensa porerna, you know what I mean girls! Ciao and good night.



Li posar i skogen. Ser ut som en Gud, kolla liksom.


Gudarna jag och Li i skogen och orienterar.


*Arhg* haha!


Li och jag. Där hade vi bara en kontroll kvar, gissa om vi var skit stolta? :D


Jag och Moa.


Moa och Li.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0