ÄR MAN TRÖTT SÅ ÄR MAN SEG, ÄR MAN SEG SÅ MISSAR MAN MYCKET

Idag började jag 09:45 med samhällskunskap. Pratade om USAs presidenter osv men jag skrev en berättelse, alltså gjorde klart läxan i svenskan. Men vi hade tydligen en till läxa som jag glömt bort så jag får lämna in läxan en annan dag.
Hade ett kort samtal med mina mentorer. Det hade alla!
Efter det hade vi svenska, då kollade vi bara på film, grekisk mytologi historier. Lite långtråkigt.

Sista lektionen var fotografisk bild, förra gången så framkallade dom bilder men då var jag sjuk. Och idag skulle vi få framkallningen på papper, många små och sen förstora bild för bild. Men eftersom jag inte framkallt ens än så kunde inte jag göra det idag.
Dagens citat är: Är man trött så är man seg, är man seg så missar man mycket.

Och det var jag! Han gick tydligen igenom med de andra som inte gjort framkallningen än och det missade jag, jag hade inte ens spolat tillbaka filmen på den förbannade analoga systemkameran för jag visste inte hur man gjorde så Stephan (min lärare) fick gå in i mörker rummet och fixa det. Så jag fick filmrullen, men jag sa till han att jag kommer till han på torsdag kl 08:00 så jag kan göra allt jag missade och så fick jag gå hem, vid halv tre då jag stack. Fattar inte varför jag var kvar så länge, hjälpte dom andra lite med att ta tiden osv. För jag är en snäll tjej! Duktig jag var va? Tog tag i mina uppgifter och hjälpa andra istället.

Jag mötte på Sarihsen så jag följde med henne till köket och åt filmjölk med müsli. Skönt att hon får gratis mellanmål. Var jätte hungrig, och det är jag nu med. Varför dröjer maten? Varför har inte mamma och Anders kommit hem än?

Ikväll är det "Desperate housewives" på TV! Nya säsongen! WIE!
Hade tänkt att jag skulle gå och sola idag, om jag gör det så gör jag det efter maten.
Ha det så bra så länge så hörs vi ikväll. P&K ♥


På svenskan, filmen.


På svenskan, filmen.


På lunchen. Moa och Li.


Marie, alltid söt.


En av Lis favorit poser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0