HIT OCH DIT

God kväll bloggen.
Kom precis hem från Nacka forum.
Har varit där med mamma, Anders och Madelene. Meningen var att vi skulle köpa nya skor till mig och Madelene och så skulle hon få nya kläder (som vanligt!!). Men jag hittade inga skor, fan får fortsätta med uggsen. Det är inget fel med dom men måste ha vanliga vardagsskor också. Vill ha converse men får inte för mamma för det är tygskor och för att det är för kallt, hon tycker jag ska köpa nåt annat fult som jag vägrar. Ja det kommer ta ett bra tag innan jag köper skor.
När jag får pengar ska jag åka in till stan och kolla där. Så jag köpte nödisar som läppbalsam (har torra läppar och "ömsar" skin typ), fuktkräm (har så torr hud), fuktgivande mask (har så torr hud) och foundation (är alltid så rödflammig, skitfult, och ojämn hudfärg).

Idag vaknade jag vid 11:00 pga världens konstigaste dröm, kommer inte ihåg exakt vad som hände i drömmen men nånting om kvinnor var det, ja en konstig dröm var det iallafall och jag kunde inte somna om. Så jag gick upp vid 11:30 och åt frukost vid 12:00 jag och Madelene, medans Cia och Erik skulle äta lunch vid 12:30.

Bibbi ringde när jag höll på att fixa i köket då hon tvingade mig att komma över till henne och sjunga singstar med henne, Natta och Bibbis klasskompisar. Så jag gick dit och var där i ca två timmar sen drog jag hemåt och åt lunch. Sen var det bara att ta bussen mot mammas och Anders jobb.

Det har varit inbrott på deras jobb, kassan har dom snott och det är världens hål i väggen och fotavtryck på bänken på ena kontoret. Det såg inte kul ut, så polisen hade varit där idag.
Det är tragiskt att sånt ska hända. Det är bara skit huvuden utan liv som gör sånt. SKAFFA ett jobb om ni vill ha pengar istället.

Ikväll är det "Desperate housewives" på TV, wiho! Så det ska jag se. Madelene vill kolla på film men det får bli senare. Ska strax fixa sängen och göra te. Hejsvejs!


Läppbalsam, fuktgivande mask, fuktcreme och foundation (perfekt färg för min hudton).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0