HELGENS HÄNDELSER

(Gårdagens inlägg, gick inte att publicera efter 00:00)

Tjenare bloggen.
Sorry för den hemskt dåliga uppdateringen, men har varit deppad i princip hela veckan så har inte haft så stor ork att blogga. Men nu är det en ny vecka så jag får bara ta och bita ihop och hoppas på ett skönt och bra lov.

Idag har jag bara varit hemma hela dagen och blivit beroende av spelet "Restaurant city" på facebook, först "Farmville" och nu detta, vad händer härnäst?
Ja, sen har jag varit på yoga med mamsen och Madelene. Det var skönt att bara .. rensa tankarna och töja ut kroppen lite.

Ja, så igår var det söndag.
Natta sov ju över då så vi åkte till Torvalla igen, fick ett sms från Sarah att hon inte skulle simma men vi åkte ändå för Natta ville se en kille simma så då följde jag med, tittade bara i 20 minuter sen stack jag hem igen.
Hände inte så mycket igår. Kollade på "Brooke knows best" hela dagen, det gick ju på MTV hela dagen så då kunde man inte slita ögonen ifrån TVn såklart.

I lördags då så fick jag gå upp tidigt för jag skulle till Torvalla och kolla på simtävlingen med Natta och Sandra. Det gick bra för Sarah. Hon tog guld i 800m frisim och silver i lagkapp, mer kommer jag inte ihåg men hon tog tre eller fyra priser.
Vid pausen åkte Sandra hem och jag och Natta åkte hem till mig och vilade i 20 minuter, medans hon åt mackor gick jag ut med Tellus en jätte snabbis, sen åkte vi till simhallen igen.
När tävlingen var slut gick vi hem till Sarah och tog kort med hennes nya mac dator, haha skit roligt. Fick skjuts hem av Göran också.
När vi kom hem var det bara att sätta på Tellus hans regnjacka (skiiiit söt) och drog ut. Vi promenerade till Pia's och köpte hamburgarmeny och snacks, sen tog vi bussen tillbaka.
Det var första gången Tellus åkte buss och han var jätte duktig.
Vi gick och la och vid 22:00 och somnade nästan på direkten.

Ja, det var det. Helgens händelser. Bilder från i lördags ser ni nedan. God natt.


Sarah won't show her face.


But here she will show her happy face.


Sarah ligger etta på 800m frisim.


Hösten är här.


Natta och Tellebalulus.


Lagkapp.


Lagkapp.


Nattis, skit söt!


Sarah simmar lagkapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0