LÄGG NER PLAYAHEAD

Loggade precis in på playahead.se vilken fjortis sajt det har blivit.
De enda som är medlemmar där och uppdaterar sig varje dag är killar till kåtbockar mellan 20-35 bast som erbjuder småflickor mellan 12-15 år sprit och pengar. Skulle inte förvåna mig om mer än hälften av alla som är medlem på playahead horar (ursäkta ordspråket) men det är ju så sant.
Jag kan inte ens fatta att deras föräldrar tillåter att deras barn som är mellan 12-15 år super och ser allmänt hemska ut.

Jag kom ihåg när jag blev medlem på så kallade pea, men det var inte såhär då, det var helt annorluna folk snackade med varandra 24/7, jag blev medlem när jag gick i fyran/femman det är ju 5-6 år sedan. Jag var helt besatt, men när åren gick blev det bara tråkigare och tråkigare, då började äckliga "gubbar" skriva till mig, vissa frågade om cam-sex, ush nej fy grows! Tänk att det finns små tjejer där ute som går med på sånt skit. Gör nåt annat istället. Hitta en hobby, börja måla vad som helst. Dagens samhälle går ju rent sagt åt pipan.

Jag tycker inte det här är OK. Precis när jag loggade in på playahead nu så fick jag två gästboksinlägg, av killar. Folk är desperata. Jag fattar inte att playaheads admin osv inte tar tag i det här.

Vi tar club glamour tex, vilka är det som går på sånt? Jo fjortisar som vill strula strula strula och desperata killar som vill strula strula strula. Jag mår illa när jag bara tänker på det.
Fjortisar springer runt i hotpants och linne som dom drar upp till bhn så dom visar i princip hela kroppen. Man ser ju på dom att dom vill nåt. Är det livet går ut på? Vill ni ha kul, ha kul på rätt sätt då!
Åh blir bara arg och besviken på dessa människor.




Hoppas dom inte är seriösa bara!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag aldrig fattat mig på Playahead. Det är som du säger - En desperat fjortissite.

2009-10-04 @ 22:03:58
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0