RENOVERING I RUMMET

Tvingas lyssna på nåt skit som Anders lyssnar på, nåt som anses vara rasistisk, öhh nationalsången. Rasistiskt? Bara för vissa invandrare säger att VI STOCKHOLMARE som sjunger om SVERIGE anser att det är rasistiskt. Hell no, det är tvärtom! Vi svenskar ska fan i mig sjunga hur många svenska låtar om att dö i norden osv hur mycket vi vill. Invandrare ska fan stå ut med det, det är dom som kommer till Sverige!

Nu ska jag inte hacka på invandrare. Jag är inte rasistisk alls, jag gillar bara inte vissa människor. Thats it!
Idag slutade jag 15:00. Hade grafisk kommunikation de sista två timmarna. Jag blev klar med min layout. Trixade med en bild i photoshop för att göra bakgrunden genomskinligt istället för vit. Nu ligger jag före, för vi ska göra det nästa gång. Härligt nu vet jag det till nästa gång iallafall.

Cia och Tellus kom och hämtade upp mig efter skolan. Sen for vi vidare till mammas och Anders jobb. När dom slutade åkte vi och köpte färg till mitt rum. När vi kom hem var det bara att börja med att rensa rummet, again. Men nu är det tomt. Eller stereon, TVn och datorn står kvar.

Vet inte vad jag ska säga nu. Vill så gärna skriva, skriva och skriva. Tacka Gud att bloggar finns. Annars skulle jag inte ha råd att skriva, köpa nya pennor hit och dit haha. Ja kändis skvaller kommer upp alldeles strax. Are'nt you so exited? I am!

Nu kom Tellus in i rummet också, sniffar på Anders rumpa och hoppar upp på hans rygg. Love him!



Syns det att Anders gillar att mecka? Om han har en bira i handen så är han på hugget.

SÅHÄR SER MITT RUM UT JUST NU:





Min bästaste&älskade Tarzan. Tjock, men söt!


Sånt här skit lyssnar Anders på. Utlänningen kan inte ens stava! (Inte Anders, han fick den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0