ARG & GLAD BELLVIS

Dricker te och lyssnar på musik just nu.
Ska strax gå och sussa. Men först ska jag berätta lite om dagens.

Imorse när jag skulle gå till bussen hittade jag inte min skinnjacka där mitt busskort låg. Så jag fick ringa morsan då jag var tvungen att gå egentligen, hon hade lagt undan jackan i en annan garderob så fick kuta upp till övervåningen och ner och sedan till bussen.

Skolan började med matte kl 09:45. Andra lektionen so då vi hade prov, skrev typ inget alls eftersom jag inte kan nånting. Asså prov på en måndag går inte bara för mig. Ush sämsta provet ever!
Sista lektionen var idrott. Då vi hade innebandy, men var inte med för hade glömt gympakläder, som vanligt. Är inte van att ha idrott på måndagar så har inte lärt mig ritkigt än att vi har idrott på måndagar haha.
Så jag, Moa och Li satt och lyssnade, dansade till musik och tog bilder och filmade hela lektionen. Skit kul!

Efter skolan var det bara att åka hemåt. Kollade på TV och gick ut med hunden och sprang lite. Sen har jag varit på yoga med mamsen.

Ska gå på idol finalen med Moa, Marie, Malin, Li, Natalie och William också. Superbra platser också, GRATIS! Längtar som fan! Tack så hemskt mycket S för biljetterna. Me like you very much!

Men nu ska jag dricka upp mitt te och sussa. God natt.



Moa och jag. Väldig suddig bild men men.


Li och jag. Suddig bild! Moas kamera = inte bra.


Kolla vad Tellus gjorde med min mobil, en spricka! Nu måste jag ha en ny mobil asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0