Vill färga håret, NU!

Som jag sagt tidigare så har jag tröttnat på mitt hår. Rättare sagt min hårfärg. Det har blivit mycket mörkare med åren och det ser så tråkigt ut. Har aldrig färgat mitt hår förutom en gång, men då slingade jag mig bara men det var för över två år sedan så det är ju borta.
Jag saknar den ljusa solblekta färgen. Det är det värsta med hösten och vintern, allt blir mörkare, allt!

Nu struntar jag i vad folk säger, från alla håll hör man "Du har så fint hår, förstör inte det genom att färga det", "Du har ju sån fin hårfärg, förstör inte det nu" osv. Alltid tjat om att mitt hår är så fint, det är fint för att jag tar hand om det, that's it!

Jag vill ha ljusare. Jag vill vara blond igen!
Inte platina blond för det är bara fjortisar som har det, tex Kissie, Dessie och Paow. Ush! Hårblekningar förstör ju bara håret men vissa får stå för det.

Jag vill bara ha en ljus färg igen. Jag saknar det!


MITT HÅR JUST NU                                MIN DRÖMHÅRFÄRG

Kate Hudsons hår är så gudomligt fint! Vill ha exakt DEN färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0