Vilken resa

God kväll.
Tyvärr så har det bara blivit sena inlägg. Men man har ju inte all tid i världen, eller jo men sitta vid datorn hela tiden orkar man inte.

Idag försov jag mig, vaknade vid typ 10:30 och då hade lektionen redan börjat (trodde jag, men som tur var hade vi hål timme). Så jag missade bara matten, men vi fortsätter med att jobba själva, så jag missade inte mycket alls. Men jag kom till graf lektionen iallafall, gick inte så värst bra. Idag började jag dock på uppgiften och blev nästan klar med framsidan till DVD omslaget, men vill göra om det känner jag, det blev inte som jag ville. Så jag letar just nu efter bättre bilder och försöker fantisera, men det går inte så värst bra det heller.

Efter skolan gick jag, Li och William till centrum och köpte presenten till Moa som vi alla har köpt genemsamt. Sen köpte jag en till grej, haha Moa kommer bli förvånad. Roligt som fan kommer det bli när hon ska öppna presenten (rna).

Sen åkte jag iväg och fixade biljetterna. Vilken resa det var!

Kom hem vid ca 18:30 då jag åt nudlar med wook, inte min favorit rätt direkt, men imorgon blir det god mat iallafall, dvs tacos!

Sen har jag sett på "Step up" som är så himla bra. Dans och musikal filmer är bland det bästa jag vet. Det är också den filmen som jag fixar DVD omslag till. Om det slutar bra kanske jag visar upp den i bloggen, om inte så visar jag inte upp den. Så vi får hoppas på att den blir kanon!

Men nu känner jag att klockan har tickat iväg alldeles för snabbt. Ska gå och borsta gaddarna och sussa nu för imorgon börjar jag med bild, fy jag har ingen talang alls i bild, är inte kreativ alls, måste komma ikapp. Men ni får drömma sött, och vakna blött ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm. Om du gillar step up borde du gilla Center Stage också :)

Hihi jag älskar dom! Men Center stage-turn it up är nästan nästan bättre än ettan :P ^^

2009-11-13 @ 11:54:03
URL: http://lillmilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0