Tisdag: Den sega dagen

Har precis sett på "Desperate housewives", borstat tänderna och tagit bort sminket osv. Ska alldeles strax hoppa i säng och läsa tidningen som jag köpte igår, sen ska jag läsa en tråkig bok som handlar om den tråkiga grekiska mytologin eller nåt. Har redan glömt bort vad det är jag ska läsa..!

Dagen har varit rätt seg. Samhälle första lektionen då vi bara pratade hela lektionen medans vi egentligen skulle läsa. Jag, Moa, Malin, Marie, Li, Nathalie och William var dem enda som pratade igenom hela lektionen. Vi lär oss aldrig att vi går i skolan för att lära oss något..!
Sen var det svenska då vi satt och pratade igenom ytterligare en lektion med mindre än 10 pers i rummet. Den lektionen skulle vi läsa också, booring!

Sista lektionen var foto. Då vi skulle gå ut två och två och fota. Äntligen nåt kul! Men var inte taggad alls idag för foto. Jag och Nathalie gick ända bort till Rudan och tog kort där.
Uppgiften var att vi skulle fota linjer, former, mönster, "Hej jag heter Göran Person" (WTF!?), "Det är något stort på gång" och "Shit livet är slut". Vi fotade allt tror vi förutom "Det är något stort på gång" men som sagt vi var inte alls taggade. Så vi skiljdes åt vid tågstationen vid 13:30 sen åkte jag tillbaka till skolan där jag inte gjorde nånting.
Jo, tio minuter innan jag skulle gå så kvävdes jag av världens äckligaste lukt i hemvisten, ruttet ägg. Hatar när dom gör så! Hände på min gamla skola tusen gånger också. Ush fy blä..!

Idag fick jag laga middagen. Garam masala för första gången! Skit gott! En av mina favorit rätter. Vet inte vad jag ska säga mer. Avslutar här. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0