Nu är det städ dags

God morgon bloggen.
Har nyss ätit pannkakor till lunch. Vaknade av att jag var jätte sugen på tomtegröt och pannkakor. Nåt som jag inte alls gillat tidigare. Men med åren så har det blivit gott helt plötsligt.

Gud vad stökigt det är när jag tittar runt i rummet. Speciellt på databordet och golvet. Det är hur rörigt som helst. Så jag har bestämt att jag ska städa mitt rum idag och ta en lång skön varm dusch. Har inget planerat för dagen, ska väl fixa lite här hemma nog. Ikväll vill jag nog ut. Får se om någon har lust så att säga.

Men nu ska jag börja städa så hörs vi. P&K ♥


Haha. Detta är så mig. En gång råkade jag ta sönder min lampa.
Hur lyckas man? Om man heter Isabella Lind kan man lyckas med det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0