Natt bloggar

Men tjena bloggen.
Nu är det natt och har inte bloggat på hela dagen, dålig stil av mig.

Som sagt idag var det skola och det var rätt så segt.
Efter skolan gick jag, Moa, Malin och Li till centrum och köpte kaffe cool på donken, haha har aldrig druckit den förut men den var fett god!

Jag, Moa och Malin hängde utanför banken, haha människorna som passerade trodde väl att vi tänkte råna banken eller nåt för vi stod bara där hela tiden. Nej men så var det inte, vi väntade på Li för hon skulle ta ut pengar eller sätta in pengar, vilket som.

Sen åkte vi hem.
Ikväll var det idol, det såg jag på.
Inte den roligaste del tävlingen men men..
Rabih åkte ut! Wiho! Äntligen! När det stod mellan Rabih och Eddie om vem som hängde löst så trodde jag det var Eddie som hängde löst, men samtidigt höll jag tummarna på att Rabih hängde löst.
Haha bara för att jag ville att Rabih skulle åka ut röstade jag på  Mariette fyra gånger, desperat eller desperat?

Men nu lyssnar jag på Ashley Tisdale. Bra musik när man är på dåligt humör, inte för att jag är på dåligt humör just nu, men lite trött är man. Blir nog mer natt bloggandes ;)



Har suttit och klurat ihop videon idag. Blev den bra? Let me know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0