LÖRDAG & SÖNDAG

Ibland känns det som att jag tappar suget på att blogga, speciellt när jag är trött och jag är nästan alltid trött. Men jag ska inte klaga, när jag väl skriver så älskar jag det, jag älskar att skriva. Kan skriva en hel berättelse om helgen om jag så vill, men det tror jag inte att jag orkar haha.

Idag har jag bara varit hemma.
Gick upp vid 11:30. Vid 12:00 åt jag lunch som mamma hade lagat.
Har lekt med Tellebalulus och städat mitt rum (ytterst lte) idag.
Gick igenom mina smycken, i guldsmyckeskrinet ekar det verkligen. Har bara smycken från när jag var väldigt liten, smycken som jag fått av min morfar och ett delfinarmband som jag fått av mamma en gång i tiden. Sen har jag de smycken jag alltid har på mig, men det är alla guldsmycken jag äger.

Silversmycken är jag inte så förtjust i, är mer en guld tjej ;)
Men nån dag här i veckan ska jag köpa smycken, först och främst halsband och örhängen som jag absolut inte äger, konstigt eller hur? What ever.

Bloggade ju inte igår, för familjen och jag kom hem vid 00:00.
Dagen började med att jag, Cia och Erik åkte till graven i Solna med pappa och Carina. Där pappas mormor och morfar ligger. Minns ingen av dom, för ena var död innan jag kom till liv och den andre träffade jag när jag var bebis, vem som var vem minns jag inte heller. Men ändå blir man rörd när man står där vid graven och tänker "En gång var de min familj, nu finns dom inte här", fast jag knappt kände dom, men de var en familj. Det är svårt att förklara känslan.

Efter besöket vid graven och minneslunden åkte vi hemåt.
Gjorde i ordning oss för Sannas 18 års fest. Det var kul (som alltid), små kusinerna ska vi inte prata om. Dom är.. rätt så jobbiga och störande, but I like them anyway.

Syrran söp sig full. Alla trodde Sanna skulle vara fullast typ men jag tror min syrra var det, det såg ut som det iallafall.
Påvägen hem spydde hon, vi var tvugna att stanna bilen, och jag frös när hon var tvungen att öppna fönstret.

Väl hemma var det tänt, då Natta och Camilla var hundvakt åt Tellus.
Det hade gått bra. Sova över ville dom inte, dom stack väl strax efter 00:00.
Då jag åt lite chips som hade blivit över och lite cola. Men sen orkade jag inte vara uppe längre, så jag gick och la mig vid 01:00.

Bilder från igår kommer upp snarast. Dock tog jag inte med mig kameran, men Anders och Erik tog kort så jag snor från dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0