It's true, VIP baby!

Har precis pratat med Sandra Bl i telefonen. Vi kom fram till att vi båda är nu singlar och behöver killars närhet! Imorgon har vi båda inget särskillt för oss, så vi kanske ska träffas. Får se. Men jag är så taggad, vill så gärna ut! Har suttit inne hela veckan framför TVn och segat. Jag är trött, deppad och vill göra något.
Har missat så mycket i skolan nu bara för att jag varit sjuk. Får verkligen ta igen allt nästa vecka, jag har bestämt mig att jag ska råplugga då. Plugga hela dagen och natten. Sova får jag göra nästa helg. Eller då har jag bestämt att jag ska ut och ha kul! Mitt liv känns så tråkigt just nu. Vill lixom ut och skämma ut mig och ha riktigt kul med vännerna.

Såg ni idol? Reza åkte ut iallafall.
Trodde det var Mariette som skulle åka ut. Fattar inte att Erik hängde löst..! Han har varje vecka legat i topp och idag hängde han löst! Fattar inte. Men det var rätt att Reza åkte ut. Hon behöver öva på sitt engelska uttal och svenskan.
Min idol ikväll var Tove. Hon är grym. Hon och Erik borde möta varandra i Globen tycker jag.
Apropå det, så ska jag och mina kära vänner gå på Idol finalen den 11e december, V.I.P också!
Haha har ju retat upp Moa, Malin, Li och dom andra ni vet. Jag har fixat biljetterna nu, det är klart. Och dom tror att det är nånting annat, som att vi får gå på efterfesten men vi är för unga, men lite kul att reta dom. Moa går upp i taket säger Malin så det är kul. Så nu fick ni veta det tjejer! Det var det som var överraskningen, och biljetterna får ni se på måndag eller tisdag.



I told you. V.I.P baby! Har 15 biljetter också. Nice va?


Vad passar jag bäst i? Min riktiga färg blå, eller bruna ögon? Om jag får säga det
själv så tycker jag att jag skulle vara jävligt söt med bruna ögon. Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0