Dags för fest hos Moa

Hej bloggeloggen.
Idag gick jag upp vid 10:30 och åt en toast, sen var jag tvungen att åka till centrum och gå in på apoteket och köpa en grej, men fy fan vad dyrt det var! Så köpte jag påfyllning till mobilen samtidigt eftersom Moa smsade upp mina sista pengar igår.

Har precis fixat i ordning och packat lite.
Blir ju en liten fest hos Moa ikväll med pizza och grejer, så det ska bli jätte kul.
Har inte fixat mig så jättefin, har bara en lila topp och jeans.
Ska också sova över där eftersom jag, Moa och hennes mamma ska på fotomässan imorgon så det ska bli jätte kul. En hel helg med Moa min. Alltid kul!

Ska väl gå mot bussen om tjugo minuter så jag har lite tid över att ta det lugnt innan och peppa med en massa musik. Tar med mig kameran så jag återkommer imorgon med härliga bilder. Bra va? Ha en jättebra lördagskväll så hörs vi. Ciao!

Såhär ser jag ut idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0