Dagens

Idag var det skola som vanligt. Sista lektionen var graf då vi skulle göra en bild till en artikel. Men jag fick inte ihop det alls, jag klurade med det i 1 ½ timme, sen gav jag upp. Var taggad innan men sen sjönk det och blev typ as trött. Så jag gick ut till Li som låg och sov ute i hemvisten en ½ timme innan lektionen slutade.

Efter skolan gick jag, Moa och Li till centrum och fikade. Man har aldrig tråkigt tillsammans med dem sköna brudarna! Moa och hennes roliga kommentarer asså, det gör så att man gråter av skratt. Li skrev ner en lista med alla konstiga, dumma kommentarer som Moa sa idag, listan är oändligt lång! Haha ne men Moa är en skön brud, smart är hon ibland, inte alltid. Det är därför man älskar henne, hon är så rolig!

Sen begav vi hemåt.
Om ca 25 minuter är det "Glee" på TV som jag ska se. Sen ska jag se "Paradise hotel" på TV6 play eftersom det går samtidigt. Så det är det som händer ikväll. Sen ska jag kolla vad det är vi har läxförhör på imorgon.
Btw, provet som vi hade idag får jag göra på tisdag istället, men på tisdag ska jag ju hem till Sarah och vara ledig från skolan så jag får säga det till han imorgon. Glömde bort det. Det får säkert bli på torsdag nästa vecka. Så då får jag plugga varje dag så jag får bra betyg på provet.

Men ska dra nu. Poss poss ♥

Kommentarer
Postat av: olatidman

glee är helt klockrent!

2009-11-26 @ 21:44:14
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

sv: som fan!

2009-11-27 @ 00:12:26
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0