THESE TWO DAYS

Pratade precis med Natta i telefonen.
Sitter här framför datorn och dricker te med bulle, mums!
Idag har jag varit i skolan, hade äntligen muntliga nationella i matte, det gick bra iallafall.
Sen hände det inte så mycket, efter skolan åkte jag hem och städade och kollade på tv.
Håller också på med min skiss till bilden, ritar av min egna hand, haha man märker som fan att den är TJOOCK :O
Det var väldigt skönt väder idag, en massa sol. Jag svettades nästan när jag stod vid busshållsplatsen imorse, hade skinnjacka på mig så. Men när jag kom hem blev det lite molnigt, hade tänkt att sola men det blev inte av.
Sen så kom min styvfarmor över på middag. Ovanligt nog höll sig Tiger mest på tomten idag, annars brukar han inte komma hem förrän sent på kvällen, mammas lilla pojke! ♥

Skrev inget inlägg igår för min dator CPar sig så mycket just nu, kan typ bara vara inloggad tio minuter sen hakar den upp sig och skärmen blir svart med blå prickar/ränder så man måste stänga av den, sen när man sätter på den igen så säger datorn att det finns ett diskfel som inte kan läsas eller nåt :o Skit skumt, så man måste vänta 10 minuter innan man kan sätta på den problemlöst. Jobbigt jobbigt, ska ringa far min imorgon och fråga honom om han kan kolla igenom datorn, Erik kan ju inte eftersom han är på Rhodos med syster. Så orättvist, dom åkte i lördagsnatt/söndagsmorgon.

Gårdagen då:
Jag, mamma och Anders åkte till mina kusiner och träffade släkten, min näst yngsta kusin Kieran fyllde år så.
Det var mysigt och trevligt, solen sken och det blev grillat och jordgubbar, det var mysigt.
Det var sista gången man fick se Rosel också för i år. Man blev också lite bränd i ansiktet :)
Vi åkte därifrån runt 17.30, skulle skjutsa kusinvitamin Sanna till Farsta också, klanten lämnade kvar sin mobil så jag fick ringa runt, efter 30-40 minuter hittade vi äntligen till lägenheten där vi aldrig hade varit (hon bor just nu hos sin pojkvän) haha! Det var lite kul det, sedan åkte vi och handlade en snabbis i Brandbergen, när vi kom ut ur centrumet så spöregnade det och vi blev dyngsura!

Så har mina två dagar sett ut, vill ni veta en till sak?
Mina katter kan man ju beskriva med ett ord "KNÄPPGÖKAR",
I torsdags kom Tarzan hem med en levande kopparorm i munnen, den slingrade i ansiktet på honom, och ush vad

äckligt det såg ut! Så Anders fick gå ut i skogen och lämnade ormen där, och i lördags kom Tarzan hem med en levande fågelunge i munnen, Anders skulle ta den ifrån Tarzan men han vägrade att släppa den ur munnen så Anders höll han uppochner och skakade! HAHAH! Men Tarzan vägrade släppa den stackars fågeln, men till slut så gick Anders iväg med fågeln in i skogen.

Lista vad katterna har kommit hem med:
Fåglar,
Kopparormar,
Ekorrar,
Möss/råttor,
Fryst räka (!)



Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-05-25 @ 23:46:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-05-26 @ 00:06:57
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Pontus

Hej! Lägg gärna till mig på bloglovin eller släng in en fin kommmentar! :D

2009-05-26 @ 17:29:22
URL: http://Http://ppontus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0