EN ANNORLUNDA TISDAG

Klockan är snart nio och det är fortfarande ljust ute, fan vad nice att det snart är sommar. Fett skönt det ska bli att få gå i söta sommarklänningar, bikini och sola och bada igen! Om jag fick välja vilken årstid jag ville ha resten av mitt liv skulle det vara sommaren, men att åka skidor är ju också nice. Men sommaren vinner ju såklart! Fett skönt att snart få slippa gamla skolan man gått i fyra år, och slippa vissa människor.

Idag då så började jag skolan 08.30 med nationella i fysik, det gick så jävla dåligt, svarade på alla förutom två stycken men tror inte något av det jag skrev var rätt, haha! Så det gick ju inte bra, så kl 09.45 efter provet stack jag, Natta, Sarah & Yasmina till centrum och fikade och kollade på kläder. Asså jag måste verkligen köpa nya kläder nu till sommaren asså, det här går inte. Har inte fått mitt barnbedrag än för mamma har inte så mycket pengar just nu, vi åt ju på Hamburger börs i fredags och då gick det över 2000KR, snacka om att stula pengar asså!
Iallafall, vi gick till centrum sedan så började vi med engelskan 11.20 i en halvtimme, sen började skoljoggen 14.10. Så vi hade ju typ bara rast idag, så jag och Natta gick till bibblan och skrev på våra noveller som vi inte hade börjat på ens, och den skulle vara inlämnad förrra månaden lixom, ops! Haha, men jag blev jättenöjd med min novell, hoppas på ett VG åtminstone på den, skulle inte vara dumt att få ett MVG, skrev ju den på en timme bara.

Haha, jag glömde ju imorse att skoljoggen var idag, jag trodde den skulle vara imorgon, men icke sa Nicke, såklart hade man på sig sina kilklackar och så skulle man gå 5Km :s efter 50min kom jag äntligen i mål med jävligt trötta fötter, hade lite ont också. Gick med Bibbi&Natta för jag tänkte inte gå med de andra, pallar inte med en viss person just nu. Sen så kommer Oliver som jag snackade med igår, haha först undrar han om jag kan fixa hans iPod men det kan ju inte jag så.. Så jag gick med han, äckeldanne och Hanna till slut en stund, Oliver kastade kottar på mig hela tiden så jag gick ju bakom de till slut, men sen orkade jag inte med de så jag sprang fram till Bibbi&Natta istället, vi hade skit kul!

Efter skoljoggen mötte jag barndomsvännen Sandra vid bussen, sedan åkte vi hem till mig, snackade en massa och hade kul, hon åt middag här också så då fick vi lite mer tid att prata, det har hänt så mycket sedan vi träffades sist lixom. I sommar när jag ska bo hos pappa en vecka i Vega, haha, så ska jag vara med henne varje dag typ!
Älskar den bruden asså, tjocksmocken♥flodhästen = FOREVER!
Ja så har min dag sett ut än så länge, ska strax krypa ner under täcket och vila fötterna och kolla på Desperate Houswifes :)

Ja juste, Sarah kom tvåa på tävlingen! xD GRATTIS GUMMAN! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0