INGEN RUBRIK

Jaha då var det måndag igen då, och dags för skolan igen. Asså jag är så jävla skoltrött så man kan bli. Det är sjukt, vill bara sova hela tiden, jag skojar inte. Skönt att det bara är 18 skoldagar kvar! Har bal den 8 juni och slutar skolan den 9. Ska bli så jävla skönt att få slippa den här skolan!

Hände inget speciellt i skolan idag, förutom att jag och Becca gjorde vår redovisning. ÄNTLIGEN!
Lämnade också in min gymnasieansökan, hade helt glömt bort att det var sista dagen idag.
Fick reda på det precis innan första lektionen imorse så mamma kom och lämnade ansökan.
Sen så pratade jag bara med Cassi resten av tiden i skolan, pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen kom hennes killkompisar och pratade med dem, har typ aldrig sett dom i skolan :o HAHA!

Efter skolan drog jag hem. Cia hade suttit barnvakt åt Kendra idag så jag kollade på Emil i Lönneberga och Lotta på bråkmakargatan :) Ritade lite sen också.
Det är ju yoga idag men jag pallar inte dra iväg någonstans, har mkt plugg och måste plugga, som om det kommer hända. Haha!

Som sagt det är mindre än en månad sen slutar jag skolan. Måste till bilden, ligger så mkt efter känner jag. Och slöjden, OMG. Det vårdar inge bra det här! Måste prata med mina lärare så jag kan komma efter skolan och så. Tänker inte få IG lixom. Såklart nöjer jag mig med G i bild eftersom jag suger, haha! Men måste få VG/MVG i slöjd iallafall.

Jag måste börja träna ordentligt nu också, morsan och syrran går på någon skit bra diet och går ner i vikt. Men om jag skulle följa den skulle jag inte klara mig en dag lixom. Dom skippar kolhydrater och det funkar jättebra för dem men jag skulle inte klara mig. Måste ha mitt bröd på morgonen!
Istället för yogan idag så ska jag köra rockring + övningar som vanligt. Sen blire dans!
LOVE TO DANCE.

Nu ska jag inte skriva ner allt som snurrar i mitt huvud annars kommer det här bli ett jääääätte lång inlägg. För nu pallar jag inte skriva mer. Vi hörs senare ikväll sötnosar. Puss&kram ♥


Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.


Kommentarer
Postat av: -

snygg blogg :)

2009-05-11 @ 18:50:13
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0