HELT OK HELG + MORSDAG

Här sitter jag i bikini och lyssnar på Vengaboys, ska strax gå ut och sola och jobba på brännan.
Vill bara säga att det är så jävla härligt med sol nu asså, har gått och längtat och längtat för länge, äntligen är den här! Slutar skolan om två veckor så det är jävligt nice, imorgon ska jag åka på klassresa, kommer hem på tisdag kväll.

Jag har inte kunnat blogga under helgen för min dator cpar sig fortfarande och internet ville inte funka igår kväll, så jag fick kolla på en massa filmer själv igår kväll.

Fredags:
Först var det skola, sedan åkte jag och Natta hem till henne en snabbis sedan åkte vi hem till mig och kollade på "The good student" den var inte så bra, den var rätt seg. Sen kollade vi på "Tristan and Isolde", en jättebra film!
Efter det så gick vi och köpte lite godis, sen gjorde vi tacos och kollade på "The house bunny", kan inte få nog av den xD
Sedan skulle vi sitta vid datorn en stund men då hakade den upp sig igen, så vi gick och lade oss, haha jag var så tröttpigg så jag låg och fnittrade ett tag xD
Så såg min fredag ut.

Lördags:
Gick upp vid 10:00 - 10:30 och åt först frukost, sen fixade vi i ordning oss och sedan åkte vi hem till Natta och sedan vidare till Nacka Forum och shoppade, köpte två tunikor och en BH bara, har inte så mycket pengar.
Vad hände sen då? Jo efter Nacka Forum åkte vi till Farsta centrum och kollade där.
Hittade en fin klänning som jag vill ha till balen, den här var billigare också så jag tror jag ska lämna tillbaka den andra istället. Ja, det ska jag göra!
Efter shoppandet så åkte jag hem och solade i 10 minuter kanske (!)
Var helt ensman hemma hela lördagen, tråkigt. Men ändå så orkade jag inte dra nånstans så jag stannade hemma själv och kollade på "Another cinderella story", "She's all that" och "Angus, thongs and perfect snogging".
Så jag har spenderat nästan hela helgen åt att kolla på en massa filmer, och chocken för mig var att jag inte var alls sugen på chips och dipp som jag hade hemma, åt kanske typ 10 chips sen var jag inte sugen, haha lite ovanligt att jag ratar chipsen men så var det xD

Ja så såg min helg ut. Idag kommer min syrra och "bror" hem från Rhodos & så är det morsdag, så jag hoppas det blir tårta senare! Har inte köpt någonting till mamma men jag ska ge henne nallen istället :) Då blir hon superduper glad!
Nej, nu ska jag gå ut och sola och lyssna på Vengaboys! Japp det ska jag, ha det bäst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0